Politica de confidentialitate hostul.ro

Obiectivele demersului nostru, în ordinea importanței, privind această politica de confidentialitate sunt următoarele:


1. respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal

2. repectarea prevederilor Legale privind protecția datelor cu caracter personal

3. înțelegerea de către dumnvoastră modului a felului cum vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumnvoastră pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări clienți, obligații legale)


Aceasta este versiunea curentă și valabilă în acest moment.


hostul.ro este detinut si operat de STOLERU GHE MARIA INTREPRINDERE FAMILIALA , înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. F37/1404/2005.

STOLERU GHE MARIA INTREPRINDERE FAMILIALA are sediul social in Vaslui, str. Ana Ipatescu, 308.

hostul.ro respecta confidentialitatea fiecarui client, fiind constienti de importanta acestui lucru.


Nu vindem, nu impartim si nu inchiriem aceasta informatie altora.

Site-ul dumneavoastra gazduit de noi, server, forumuri, alte situri.


Informatia pe care o faceti cunoscuta public, incluzand orice forumuri de discutii, camere de chat sau site-uri este disponibila oricarei persoane care viziteaza acel spatiu public. hostul.ro nu poate proteja informatia pe care o faci cunoscuta in aceste locatii.


Aditional, situl hostul.ro poate contine legaturi (links) catre alte situri ce nu au legatura cu hostul.ro . hostul.ro nu poate proteja informatia pe care o faci publica acestor site-uri si iti recomanda sa citesti Politicile de Confidentialitate ale respectivelor site-uri.

Exceptii si limitari


Cu toate ca exista aceasta declaratie de confidentialitate, hostul.ro coopereaza in totalitate cu oficialitatile in orice investigatie ce are legatura cu orice continut (incluzand comunicatiile electronice private sau personale transmise catre hostul.ro ) sau activitate ilegala a oricarui utilizator al serviciilor, luand masuri rezonabile in a-si proteja drepturile de proprietate.


In scopurile limitate de a indeplini o astfel de cooperare si in concordanta cu legile aplicabile, hostul.ro poate fi solicitat sa dezvaluie informatii ce pot duce la identificarea persoanelor. Aditional, hostul.ro poate decide sa monitorizeze comunicatiile de orice tip (I) pentru a se supune legilor, reglementarilor sau cererilor guvernamentale; (II) daca o astfel de dezvaluire este necesara sau adecvata pentru operarea hostul.ro ; (III) pentru a proteja drepturile de proprietate ale hostul.ro sau a altora.

Diverse


hostul.ro poate solicita Clientilor urmatoarele date: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de facturare, cod numeric personal, numar de telefon, numar de fax, numele si forma juridica in cazul persoanelor juridice, numarul de inregistrare la Registrului Comertului, Codul Fiscal sau Codul Unic de Inregistrare.

 

Aceste date nu se dezvaluie nici unei persoane fizice sau juridice in afara de hostul.ro si a tertilor mentionati mai sus sub nici o forma.

hostul.ro garanteaza confidentialitatea informatiilor. Informatiile Clientului pot fi accesate de Clientul respectiv si de catre hostul.ro pe baza unui username si a unei parole care difera de la client la client, pe platforma online, la www.hostul.ro ,dar si in sistemele informatice ale ClausWeb, numai de catre persoane instruite pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in conditii securizate.


Site-ul hostul.ro este protejat prin cele mai noi si mai puternice tehnici si metode de securitate. Informatiile personale trimise de utilizatori pe acest site sunt protejate atat la utilizarea online cat si offline a site-ului.


Prezenta Politica de Confidentialitate se supune dreptului intern roman. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul hostul.ro . In cazul in care dupa trecerea acestui termen nu se ajunge la o intelegere, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul hostul.ro .


Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității vă explică ce date cu caracter personal colectează hostul.ro de la dvs., prin intermediul interacțiunilor noastre cu dvs. și prin produsele si serviciile noastre , precum și modul în care utilizăm datele respective si temeiul legal al prelucrarilor pe care noi le facem fie ca esti clientul nostru sau angajatul nostru.

Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii :


1. Ce sunt datele cu caracter personal?

2. Ce date cu caracter personal colectăm?

3. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastra personale?

4. Perioada de retentie a datelor

5. Cu cine partajam datele?

6. Ce drepturi ai tu ca persoana vizata?

7. Securitatea datelor

8. Link catre politica de cookies

1. Ce sunt datele cu caracter personal


Prin "date personale" se denumesc datele unice individuale, adica orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal,IP sau numar de telefon.
Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate , adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.


Intotdeauna, cand solicitam datele tale personale o sa iti explicam scopul pentru care ne sunt necesare, unde pastram datele tale, ine are acces la ele. Te mai informam ca oricand doresti, iti punem la dispozitie informatiile pe care le detinem despre tine si le putem sterge daca ne soliciti acest lucru.

2. Ce date cu caracter personal colectăm


hostul.ro colectează datele pentru a opera eficient și a vă furniza cele mai bune experiențe legate de produsele si serviciile noastre. Furnizați unele din aceste date direct,voluntar, de exemplu, atunci când :


  • creați un cont pe situl hostul.ro

  • administrați contul dumneavoastra de pe www.hostul.ro

  • comandati un produs sau un seviciu

  • faceti o plata online

  • ne contactați pentru asistență prin intermediul sistemului de ticketing

  • ne sunati la telefon pentru asistenta. Va specificam faptul ca noi NU inregistram nicio conversatie telefonica pe care o avem cu tine.

  • ne trimiteti un formular de contact pentru asistenta tehnica sau relatii cu clientii


Sau furnizezi indirect date de identificare prin adresa ta IP. Noi nu folosim adresa ta IP pentru a te identifica, dar te informam ca aceasta este stocata in momentul in care accesezi situl nostru. Ai dreptul de a solicita stergerea IPului.


Obținem o parte din aceste date ( cum ar fi IPul ) prin înregistrarea modului în care interacționați cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.


De asemenea, mai obținem date de la terți. Protejăm datele obținute de la terți în conformitate cu practicile descrise în acest angajament, precum și cu orice restricții suplimentare impuse de sursa datelor. Aceste surse terțe variază în timp, dar cuprind:


  • Furnizorii de servicii ne ajută să stabilim o locație pe baza adresei dvs. IP, pentru a particulariza anumite produse în funcție de locație.


Furnizorul de plati online - care ne transmite datele cu privire la plata online facuta pentru serviciile/produsele


  • Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza. Dar dacă alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a furniza un produs sau o caracteristică, există posibilitatea să nu puteți utiliza produsul sau caracteristica respectivă.


Datele cu caracter personal pe care le colectăm, in functie de interactiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt urmatoarele:


  • Pentru a crea un cont pe situl nostru


    • In cazul in care creezi un cont nou folosind adresa ta de email


      • Nume si prenume - pentru identificare

      • Adresa de email - pentru comunicare si validarea contului

      • Parola - pentru a securiza contul tau

  • Datele furnizate in momentul plasarii unei comenzi, pe care ni le oferi voluntar


    • numele și prenumele tau,

    • adresa de e-mail,

    • adresa de facturare,

    • numărul de telefon.


Datele cu caracter personal solicitate in momentul transmiterii comenzii sunt folosite NUMAI pentru


  • emiterea facturii conform legislatiei in vigoare, Codul Fiscal


Credentialele. Colectăm parolele și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului dumneavoastra de pe situl nostru web.


Datele despre plăți. Colectăm datele necesare pentru a vă procesa plata dacă faceți achiziții, precum numărul instrumentului de plată (de exemplu, numărul unui card de credit) și codul de securitate asociat cu instrumentul dvs. de plată.


Dacă utilizați serviciile de gazduire, hostul.ro colectează datele clienților (inclusiv conținutul), date de asistență și datele de administrator.


De asemenea colectăm informațiile pe care ni le furnizați și conținutul mesajelor pe care ni le trimiteți, cum ar fi feedback-ul sau întrebări și informații pe care le transmiteți serviciului de asistență clienți.

3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?


Datele pe care ni le oferi voluntar ( nume, prenume, telefon, adresa de email, CNP ) ( adica cele pe care le trimiti prin plasarea unei comenzi ) temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).


Folosim datele pentru a emite factura fiscala.

Consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.


În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similaretemeiul pentru prelucrare este consimțământulOdată cu accesarea site-ului,utilizatorii pot sa isi ofere consimtamantul granular pentru fiecare categorie de cookie pe care noi o folosim prin situl nostru. Iti poti retrage oricand acest consimtamant prin solicitarea scrisa si adresata Responsabilului cu Protectia Datelor cu caracter personal la adresa de email dpo@hostul.ro

4. Care este scopul colectarii datelor si cum folosim informatiile tale personale?


hostul.ro folosește datele pe care le colectăm în doua scopuri de bază, descrise detaliat mai jos:


(1) pentru a ne desfășura activitatea și a furniza produsele si serviciile pe care le oferim


În aceste scopuri, combinăm datele pe care le colectăm pentru a vă oferi o experiență mai optimizată, mai coerentă și mai personalizată.


Furnizarea și îmbunătățirea produselor noastre. Folosim datele pentru a furniza produse, a le îmbunătăți și a desfășura operațiunile esențiale ale activităților noastre. Printre acestea se numără operarea produselor si serviciilor, menținerea și îmbunătățirea performanței lor, dezvoltarea noilor caracteristici, derularea de cercetări și furnizarea asistenței pentru clienți. Printre exemplele de utilizări se numără și cele de mai jos:


Furnizarea produselor. Folosim datele pentru a derula tranzacții cu dvs. și a vă furniza produsele noastre. De multe ori, aceste produse includ caracteristici și recomandări personalizate care îmbunătățesc productivitatea și caracterul agreabil și personalizează automat experiența legată de produse pe baza datelor pe care le deținem despre activitățile, interesele și locația dvs.


Date legate de cardul tau


Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii. - Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii.


Contul IBAN - pentru a putea face plati catre tine in caz de retur.


Asistență pentru clienți. Folosim datele pentru a diagnostica problemele produselor și a oferi alte servicii de relații cu clienții și servicii de asistență.


Îmbunătățirea produselor. Folosim datele pentru a ne îmbunătăți produsele permanent, inclusiv pentru adăugarea de noi caracteristici sau capacități.


Securitate, siguranță și soluționarea disputelor.


Folosim datele pentru a proteja securitatea și siguranța produselor noastre și a clienților noștri, pentru a detecta și a preveni fraudele, pentru a confirma validitatea licențelor software, pentru a soluționa disputele și a implementa acordurile încheiate. Produsele și caracteristicile noastre de securitate pot întrerupe activitatea unor aplicații software rău intenționate și pot notifica utilizatorii dacă pe dispozitivele lor a fost detectat software rău intenționat.


Istoricul comenzilor prin facturile stocate in contul tau de utlizator de pe site, ca facturi platite sau neplatite


Publicitate. hostul.ro nu folosește ceea ce spuneți în mesajele de e-mail, discuțiile pe chat, în documente, fotografii sau alte fișiere personale pentru a direcționa reclame spre dvs. Noi nu avem acces la fisierele pe care le transmiteti prin email sau pe care le publicati pe siturile dumenavoastra.


Informatii despre telefon, laptop sau tableta si despre cum folosesti siteul


Informatiile pe care ni le dai cand navighezi pe siteul, inclusiv adresa IP, tipul dispozitivului si, la alegere, date despre locatia ta. Totodata, salvam informatii despre modul in care folosesti siteul nostru.


Cum folosim informatiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta si despre cum folosesti siteul.


Imbunatatim experienta ta pe site, oferindu-ti versiunea cel mai bine adaptata dispozitivului tau. - Iti oferim cea mai buna experienta de cumparaturi si navigare pe site posibila.


Protejam siteul - Pentru a preveni si a detecta fraudele impotriva ta sau a siteului nostru.

5.Perioada de retentie


Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.


In cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal


Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.


Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:


Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare sau care trimit e-mailuri în numele nostru.


Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Pentru a-ti exercita drepturile privind prelucrarea datelor, te rugam sa parcurgi categoria 7 de mai jos “Ce drepturi ai tu ca persoana vizata”?

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de tine, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise către autoritatile statului:


În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.


Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tau sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau a va livra un produs pe care l-ai comandat.

7. Ce drepturi ai tu ca persoana vizata?


Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.


Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:


  1. dreptul la informare și acces;

  2. dreptul de intervenție asupra datelor;

  3. dreptul la rectificare;

  4. dreptul la ștergerea datelor;

  5. dreptul la restricționarea prelucrarii;

  6. dreptul la portabilitatea datelor;

  7. dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;

  8. dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Puteți să vizualizați, să editați si să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de pe www.hostul.ro prin solicitare trimisa pe email la dpo@hostul.ro


De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către hostul.ro a datelor dvs.


Aveti posibilitatea sa va retrageti consimtamantul prin solicitarea scrisa, adresata Responsabilului cu Protectia Datelor cu caracter personal la adresa de email dpo@hostul.ro

8. Politica de cookies


Module cookie și tehnologii similare


hostul.ro folosește modulele cookie (mici fișiere text plasate pe dispozitivul dvs.) și tehnologiile similare pentru a furniza site-urile web și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea datelor. Textul unui modul cookie este format adeseori dintr-un șir de numere și litere care vă identifică în mod unic computerul, dar poate conține și alte informații.


hostul.ro folosește modulele cookie și tehnologiile similare în mai multe scopuri, în funcție de produs.

9. Sunt datele dvs. personale în siguranță?


  • 1. Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.

  • 2. Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate: documenta cauzele incidentului de securitate, documenta care date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documenta acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității, limita consecințele incidentului de securitate. recupera date personale, reveni la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.

  • 3. Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate catre managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru: a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, și stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.

  • 4. Investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de secritate să ducă la , distrugerea accidentala sau ilegala a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.

  • 5. Depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.

  • 6. Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile dvs.

  • 7. Vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.

  • 8. Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor