Politica de confidențialitate
Scopul colectării datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum și înregistrarea domeniilor web în numele clienților și conform comenzilor.
STOLERU GHE MARIA IF tratează cu responsabilitate protecția datelor tale cu caracter personal și aplică cu strictețe legislația în vigoare. Mai jos îți prezentăm politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care îți oferă posibilitatea de a te informa cu privire la protecția, pe care ți-o garantăm și scopul colectării datelor cu caracter personal.
În calitate de persoană împuternicită̆ (Găzduire Web), din perspectiva Regulamentului, procesăm doar datele cu caracter personal pe care tu le-ai stabilit, pentru timpul indicat și în scopurile impuse de tine ca operator. Te asigurăm că datele tale sunt în siguranță, rămân proprietatea ta. Sistemul de backup este foarte bine implementat și securizat, situat în spațiul European, iar nimeni în afara personalului nostru din departamentul tehnic nu are acces la aceste sisteme.
Înregistrarea și alte informații despre cont
Când te înregistrezi pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre tine:
– prenume, nume, adresa de e-mail, data nașterii, localitatea de domiciliu, CNP, datele de identificare din buletin, numărul de telefon
În funcție de alegerile pe care le faci în timpul autentificării la Serviciile noastre sau în timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, poți opta pentru următoarele date personale suplimentare: datele cardului tău de credit în cazul în care dorești să furnizezi această informație, precum și contul IBAN.
Comunicare prin funcția de chat de pe platforma noastră
Când utilizezi funcția de chat pentru a comunica cu noi, colectăm informațiile pe care alegi să le oferi prin intermediul acestei funcții.
Înainte de a accepta acești termeni și condiții îți recomandăm să citești întreaga „Politică de confidentialitate”.
Neacceptarea acestei convenții ori a oricărei prevederi din aceasta, atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea site-ului ori utilizarea, în orice mod, a serviciului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a site-ului, deschiderea unui cont la hostul.ro ori utilizarea, în orice mod, a serviciului, constituie o acceptare în întregime a convenției și a oricărei prevederi din aceasta, inclusiv a oricăror modificari ulterioare, care vor putea fi efectuate fără restricții de către furnizor, fără a fi necesară nici o altă formalitate. Nu vindem servicii de gazduire web persoanelor sub 18 ani.
1. Politica de conținut
Este interzisă publicarea pe serverele furnizorului de conținuturi sau trimiteri (links) către astfel de conținuturi care:
(I) încalcă ori prejudiciază, în orice mod, drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane ori alte drepturi;
(II) au conținut obscen sau pornografic sau de natura violentă;
(III) au conținut defăimător sau calomnios;
(IV) au conținut cu caracter rasial ori discriminatoriu;
(V) conțin viruși, cai troieni sau altele similare;
(VI) conțin software piratat sau se adresează celor, care piratează software ori practică orice activități similare.
Este, de asemenea, interzisă utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).
2. Scripturi interzise
– Scripturi pentru proxy, anonimizator
– Scripturi pentru IRC
– Scripturi de top site-uri
– Scripturi de jocuri online (se exclud joculețe în flash)
– Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis e-mailuri nesecurizat
– Torrent tracker
– Chat room-uri care consumă excesiv resurse și chaturi WAP
– PhpShell și scripturi similare pentru executarea de comenzi.
Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților este strict interzisă. Orice activitate care afectează buna funcționare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limitează la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente și/sau de durată ) va fi considerată abuz și va fi apreciată ca o încercare de prejudiciere a celorlalți clienți colocați. Consumul maxim acceptat pentru site-uri este de 5% CPU , 5% MEM și 1.5% MYSQL, iar procesele pot să consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.
3. E-mail
Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricărui site utilizând serverele noastre sau prin servere ale unor terți pentru promovarea oricărui site găzduit de noi va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără ramburs. Pot fi operate liste e-mail în condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje, și se publica în toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 100 de email-uri într-un interval de 60 de minute.
Această politică (restricție) este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de e-mail-uri determină consumarea masivă a resurselor unui server, aceasta având un impact negativ asupra calității serviciilor recepționate de clienți. Prima încălcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de găzduire.
4. Utilizarea resurselor
Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse de pe server. Dacă un cont utilizează o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta în această privință. În cazul în care un cont utilizează o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor, bandă internet), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat, fără informarea prealabilă, pentru a menține bună funcționare a serverului.
Clienții pot să solicite îmbunatățirea pachetului sau mărirea temporară a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului să ne contacteze din timp pentru a solicita mărirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului.
Clienții care depășesc nivelul de consum pentru o perioadă mai mare de câteva zile, vor fi anunțați de către departamentul tehnic, în vederea optimizării site-ului sau pentru trecerea la un plan compatibil cu nivelul de consum efectuat.
5. Responsabilitatea clientului
Clientul este responsabil pentru actualizarea informațiilor de contact din panoul de control de facturare, atunci când este necesar. Noi nu putem fi trași la răspundere pentru confuzii intervenite în comunicare ca un rezultat direct al neefectuării de către client a actualizărilor necesare.
Clientul este responsabil pentru menținerea, în condiții de securitate, a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile.
6. Răspundere limitată
Nu putem fi considerați responsabili pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a serverelor noastre, oricare ar fi motivul, care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legatură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.
Utilizatorul declară că înțelege și acceptă că, în orice situații în care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totală a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv și care ar putea fi achitate de furnizor, nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor (taxelor) achitate de către utilizator, furnizorului.
7. Backup
Backupurile pentru serviciile de găzduire shared și reseller sunt făcute de catre noi zilnic/săptamânal/lunar, atât la fișiere , căsuțe de e-mail, cât și la baza de date, pe un server extern, și sunt păstrate minim 3 zile pentru backupurile zilnice, 7 zile pentru backupurile săptamânale și 30 de zile pentru backupurile lunare. Totuși, nu oferim nici o garanție pentru integritatea backup-urilor. Sfătuim toți clienții să downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la opțiunea Backup.
Furnizorul nu este responsabil, în nici un mod, pentru pierderea informațiilor găzduite ca urmare a acțiunilor utilizatorilor sau din cauza erorilor existente în aplicațiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul și nu este pus la dispoziție de către furnizor, fiind dezvoltat și oferit de către Cpanel.net.
8. Garanția uptime
Serviciul oferit de hostul.ro garantează un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .
Excepțiile sunt următoarele:
– situații de forță majoră, în care noi nu putem avea nici o influență, cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea / întreruperea comunicațiilor, foc, viruși, hackeri, nefuncționarea corectă a unui software oferit de altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plăți online), flood, cutremure, embargouri, acțiuni ale autorităților legale.
– lucrări de întreținere anunțate sau în situații critice, upgrade-uri ale serverelor.
– domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate hostul.ro
– probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.
9. Programe care rulează în Background
Nu permitem utilizarea programelor care rulează încontinuu în background. Permitem programelor să opereze în background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera în background.
10. Cron Jobs
Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.
11. Scripturi CGI
Scripturile CGI pot fi utilizate de către clienții noștri, fiind o parte inclusă în serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta în mod negativ performanța serverului sau integritatea rețelei, poate fi oprit fără preaviz.
12. Chat Room
Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecărui client pe serverele noastre, din cauza cerințelor deosebite ale acestor programe.
13. Instalări de servicii suplimentare
În cazul în care scriptul pe care dorești să îl folosești necesită activarea altor programe software pe server, hostul.ro nu este obligat să instaleze acele programe, decât în cazul în care consideră că activarea acestora ar influența pozitiv stabilitatea sau securitatea serverului. În acesta intră și modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.
Orice cerere de upgrade la cont (spațiu / trafic / alt pachet) se face prin email sau ticket de suport cu cel puțin 24 ore înainte de modificare. Nu ne asumăm nicio răspundere dacă nu se face upgrade la cont și se termină traficul site-ului sau spațiul. Clientul poate verifica în permanență resursele alocate în panoul de control – cPanel.
14. Notificări și anunțuri
hostul.ro își rezervă dreptul de a trimite notificări privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.
15. Termene de plată și facturare
Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.
Toate facturile proforme se vor trimite prin e-mail și o versiune printabilă se va pune la dispoziția clientului în panoul de client. Clienții trebuie să achite contravaloarea facturii în avans la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.
Clienții care doresc închiderea unui cont de găzduire sau al oricărui serviciu achiziționat trebuie să trimită o notificare pe e-mail, cu cel puțin 5 zile înainte de data scadentă, altfel factura emisă va trebui achitată pentru minim o lună.
Prețurile sunt afișate și calculate în RON, conform legislației, toate facturile și plățile sunt procesate în RON. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă se percep penalizări de 0.5%/zi .
În situatia în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate solicita repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; dacă acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o sumă în funcție de serviciul deținut anterior, doar dacă s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului.
16. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor
Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului în termen de 5 zile de la emiterea de către furnizor a facturii proformă, vor fi suspendate până la încasarea plății sau până la data efectuării plății, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai după confirmarea efectuării plății.
Furnizorul va putea redeschide conturile închise pentru neplata tarifelor numai după plata integrală a tututor sumelor datorate de către utilizator.
17. Suport tehnic
Fiecare client beneficiaza de suport tehnic gratuit.
Suportul tehnic pentru migrarea serviciilor, indiferent ca este inclus sau platit, este asigurat exclusiv în zilele lucratoare, de luni pana vineri inclusiv. În zilele de weekend, sâmbătă si duminică, nu se efectuează migrări de conturi.
18. Modificări
Ne rezervăm dreptul de a face adăugări, anulări sau modificări în Termeni și Condiții, pachetele de găzduire, prețuri și pe site oricând, informarea făcându-se prin intermediul site-ului sau panourilor de control ale clienților.